دانستنی های عجیب درباره فرش و لکه ها
نوشته شده توسط : adibcarpet

دانستنی های عجیب درباره فرش و لکه ها

ممکن است ما برای پاک کردن لکه ای از روی فرش زمان زیادی بگذاریم و در آخر نتیجه مطلوب را دریافت نکنیم . اما هر ماده آلوده ای حلال و ترفند خود را دارد و اگر از آن اطلاع داشته باشیم تمیز کردن لکه و یا قالیشویی بسیار آسان میگردد.

ترفند حذف لکه های رنگی در چند دقیقه

حذف لکه ی آبمیوه و یا شراب و نوشیدنی های رنگی را با ترفندی خاصی میتوان به راحتی از بین برد. این نوع لکه ها را میتوان با اسطوخودوس به راحتی شستشو داد و همینطور نمک بسیار موثر است و اگر لکه  را با نمک پوشش دهید پس از چند لحظه لکه پاک میشود.

یکی از راه های رایج ،آسان و بسیار موثر برای حذف لکه های رنگی این است که قسمت مورد نظر را با مواد شوینده ،چندقطره سرکه تمیز کنید.

تمیز-کردن-فرش-قالیشویی

جاروبرقی و مشکلات گوارشی

یک خانواده در معرض مشکلات گوارشی قرارگرفتند و پس از تحقیقات متوجه شدند که جاروبرقی آنها نشتی داشت و هوای آلوده از آن خارج میشده است و اعضای خانواده دچار آسیب شده بودند.

راه سریع حذف لکه آدامس

ترفند حذف لکه آدامس از روی فرش استفاده از قطعات یخ است.یخ را روی لکه آدامس بگذارید و اجازه دهید کاملا لکه فریز شود بدین صورت خاصیت چسبندگی ادامس از بین رفته و به راحتی از سطح مورد نظر برداشته میشود.

تمیز-کردن-لکه-ماکارونی-قالیشویی

آثار خطرناک زباله ی مواد خوراکی روی فرش

همانطور که قبلا گفته شد لاشه های مواد غذایی و خوراکی از جمله میوه ها در مدت زمان طولانی باعث آلرژی میشود. راه پاکسازی محیط از این ماده آلوده اسپری کردن محلول رقیق اسیدتنییک میباشد.(این محلول بسیار خطرناک است و با مورت متخصصان مصرف کنید.)

رفع تا خوردگی فرش در کسری از زمان

زمانی که فرش شکسته شده و یا دچار تاشدگی شود با راهی متفاوت میتوان این حالت را به سرعت از بین برد. حرارت و بخار حاصل از داغ شدن یک آهن را به قسمت مورد نظر فرش برسانید .برای مثال اتو را بسیار نزدیک قسمت مورد نظر کنید تا فرش به راحتی صاف شود.

 

… واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب …

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران





:: برچسب‌ها: قالیشویی,قالی شویی,قالیشویی-آنلاین,قالیشویی-کرج,شستشوی-فرش,شستشوی-مبل,اعلاشویی,خشکشویی-مبلمان,دانستنی-فرش,عجایب فرش,حقایق-جالب-فرش,ترفند-پاک-کردن-لکه,پاکسازی-انواع-لکه,قالیشویی-ادیب ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: